Godmorgon!

Vaknade runt 10, trött som ett djur.. Blev lite sent igår, först va vi å tvättade bilarna, sen stack jag, Micke, Wina, Robban å Vevve hem till robbans mamma å drack kaffe å snackade lite skit, blev kvar där ganska länge, sen skulle vi in till midhem å handla cigg å där träffa vi långerobban oxå så vi va inte hemma förräns klockan 2 :D Men det va ganska skönt att va ute så, man slipper sitta hemma och tänka på Bamse hela dagarna...

Veterinären ringde och väckte mig imorse, han är inte bättre men han är däremot jätte pigg och får komma hem idag! Sen blir det antagligen operation nästa vecka :( Lilla hjärtat mitt :(:(:(
Ska iaf bli skönt att få hem honom idag!!

Fick se denna på Alex Schulmans blogg idag, alltså mitt hjärta blir helt varmt och jag känner hur tårarna kommer i ögonvrån när man ser den.. Heeeeeelt sjukt! Jag vet hur glad jag blir när Bamse varit från mig i några dagar och får sånna här ryck när vi hämtar han!!!


Kommentarer
Postat av: Elin

tillochmed jag blev ju lite tårögd av den där videon :P

2008-06-25 @ 11:45:21
URL: http://elinredinius.blogspot.com/
Postat av: maria

vet att vi inte är jätte bundis...men jag ville bara säga att jag hoppas att bamse blir bra snart ! vet hur jobbigt det är när djuren är sjuka

2008-06-25 @ 21:29:34
Postat av: Tovzzan

Jag hoppas allt löser sig emelie med bamse :) !

2008-06-25 @ 21:30:08
URL: http://tovzzan.bloggspace.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0