FREDAG!!!

Ska snart bege mig hem till Jessica för att passa Benjamin!
Men först blir det nog en frulle med Fezzi :D

Micke va nog full som en örn inatt :D:D Men det är bara bra, han behöver komma bort å festa till det ordentligt!!!!!!!!

Katterna å jag har sovit ganska gott inatt... Vaknade iofs tidigt men det gör inte så mycket, hade inte dragit ner persiennerna i sovrummet så jag vaknade av att solen sken in på oss! Bättre än så kan det knappast bli!!!
Sen började Lucas busa så då blev jag arg på han så han sprang å gömde sig.. Kunde inte hitta han någonstans :D

image98

Kommentarer
Postat av: Naken

Va bra du är på att gömma dig Lucas. Man ser dig nästan inte alls ;)

2008-03-28 @ 10:40:11
URL: http://nakensdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0