Gokväll!

Då va denna dagen förbi, inte gjort speciellt mycket faktiskt!

Städat det sista å fixat inför mickes resa är väll typ vad jag klarat av :D

Ett tips till alla latmaskar som inte gillar att städa:

BÖRJA TITTA PÅ "RENT HUS" PÅ FYRAN, ONSDAGAR 20.OO!!!

Det programmet har verkligen fått mig att bli duktig på att städa.. Inte för att jag ens va i närheten av att ha ett så smutsigt hem som dom som är med där, men jag kan ju säga att med en stor hund och två katter så blir det en del smuts! Men nu är här så rent och fint alltid, och varje gång jag sett ett program så hittar jag lite ny motivation till att göra något man inte brukar, mitt nästa projekt är att dra ut kylen och städa där bakom.. Men det får vänta tills på måndag när Micke är hemma igen, vågar inte ge mig på några projekt själv med tankle på min hand...

Nu ska jag slösurfa en stund sen blir det sängen!!

Nattis

Kommentarer
Postat av: Tovzzan

Sååå duktig du är emelizan :) Hoppas allt är bra !
Kram..

Svar på din fråga om tatto: Vi ska göra den hos eja heter denna tjejen hon har en studio vid södervärn, Camilla har gjort alla sina tattos där. Hon är väldigt duktig på just sådana motiv :D !

2008-03-27 @ 06:13:43
URL: http://tovzzan.bloggspace.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0