Hej alla kycklingar!

Sitter i min arma moders kök och lånar hennes dator då jag i sista sekunden beslutade att min får bli hemma, dem mår inte riktigt bra och behöver nog vila ett par dagar ;)

Har redan hunnit med en runda på torget, Micke fick världens najsigaste skinnjacka i påskpresent av sig själv.. Hadej ag inte varit en sjukskriven fattig sate hade jag minsann bjudit honom på den!

Fröken framför tangenterna har precis slängt in en kaka i ugnen, får se om det blir bra eller inte.. Men storasyster och ordentlig som man är har jag givetvis en backupplan om allting fuckar sig!!

Ikväll blir det lite kusiner å grejjer på besök, systers nya kille ska invigas i släkten, vi har lite dåliga rutiner på detta... Men känner jag Micke rätt så har han alltid en bra plan i sitt lilla huvud!


Ni ska denna fröken gå och städa på sitt rum, när jag kommer hem till min mor så får jag en förbannelse över mig. Jag kan inte städa.
Hut mycket jag än vill så går det inte. sprider mina saker över hela hennes hem!!!

Nu ska kakan ut ur ugnen!!
byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0