Hej allihopa!

Sorry för min lilla paus bloggandet, men jag har faktiskt inte riktigt haft tid :D

Idag har jag gjort en liten undersökning i mina vänners bloggar!
Det roliga ämnet va reklamen!
Jag brukar ofta ha reklamer om något jag gillar, det är väll antagligen för att det typ baseras lite på hur man skriver och vad man skriver!

Det här gick att skåda:

image91

Från Dessis blogg! TESTA DIN VOLVO! Jävla tur köparen på hennes gamla bil inte hittade den sidan innan dom köpte den :D


image92
Från lillasysters blogg: MIN MAMMA ROCKAR, efter det senaste ryktet från trakterna så är det nog precis tvärtom Sofie anser just nu :D

image93

Hittat i Jessicas blogg: THAIKVINNOR SÖKER hahahahha det är så jävla roligt så jag kan inte ens komma på någon rolig kommentar till det, för typ vad jag än skriver så är ändå den rubriken roligare :D

image94

Hämtat från min egen, för att ingen skulle säga att jag inte vågade visa vad jag hade för reklam! Helt enkelt anser dom att jag är en fattig stackare som behöver nytt smink! Och precis så är det ju om man frågar alla utom Micke!!

Ha en trevlig kväll, här ska det lagas våfflor iaf :D

Puss

Kommentarer
Postat av: Dessi

Ja d va en jävla tur. :) Hahahaa thaikvinnor sökes, hehe den va roolig. Puss

2008-03-26 @ 08:20:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0