Helg!

Äntligen, veckans höjdpunkt är här! HELGEN... precis som att jag skulle va den enda som tycker det :D
Så fort helgen kommer så blir jag glad, även om man inte ska göra något speciellt så är det så jävla skönt!

Igår blev det film med Dessi, Micke, Wina och Robban!
Såg två olika filmer som jag glömt vad dom heter men dom va ganska bra :D

Precis ätit en frukost, kollat lägenheter och läst tidningen! Myyyysigt!

Idag tänkte jag städa och åka å handla, ikväll kommer det lite folk, givetvis blir det melodifestivalen!
Jag hejjar på Amy och Bentzing!

Nu ska jag börja fixa lite här hemma, sen ska vi möta upp Robban och Lazy så djuren får leka av sig lite!!

Hoppas ni får en underbar helg!

Kraam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0