Kämpat!

Idag har jag å micke käpmat tillsammans för att kunna få min operation gjord tidigare. Dock verkar detta vara ett stort jävla mission impossible!

Jag har ringt runt överallt, Micke ringde kliniken jag går på nu och fick bra nummer men inget hjälpte!
Jag vill bara lägga mig ner och gråta.
Det här tar kål på mig just nu, allt va fixat och planerat. Det skulle bli gjort på torsdag!

Tosdag ALLTSÅ bara 3 dagar kvar.. Men tji fick jag.. Istället blir det den 23 april, en hel evighet bort. Jag förlorar massor med pengar på detta, det är 2 månader längre tid jag måste va hemma. 2 månader till med nästan inga pengar, 2 månader till med långa jävla dagar utan någonting att göra.

:(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0