PINSAMT!

Idag har jag och Dessi gjort bort oss lite. Det hade ni aldrig kunnat tro om oss va?

Vi va på systemet, så satt där en kille i kassan så brukar jag reta Dessi lite ibland, typ att han e kär i henne å tvärtom.. Så hade vi varit inne på coop och (stor)handlat till kvällen.. så utspelar sig förljande diskussion

Emelie: Fan Dess, nu kommer din kille tro att vi har flyttat ihop så mycket som vi handlat!
Dessi:
Ja jag vet..Lite jobbigt

I samma sekund som Dessi pratat klart ser vi hur han råglor på oss och skrattar lite generat.......PINSAMT

Sen när vi lagt upp våra grejjer å ska betala så säger han "Jag såg att ni gick förbi innan så tänkte jag att då kommer ni snart" precis som att vi är världens stammisar på systemet...Så sa jag något om att det lät rätt illa för våran del när personalen säger så.. men han tyckte det va acceptabelt, det är ju trots allt helg ;)

Kanske inte låter så roligt kom jag på nu när jag läste igenom det en gång till.. Men det va jäääävligt kul, som vi skratta :D

Nu ska jag vila lite, sen är det dax att sätta fart!!!!

Kommentarer
Postat av: Dessi

Hahahahah jag dör av skratt :) puss

2008-03-28 @ 16:09:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0