Rena fötter!

Vilket väder här blev!
Snö överallt ute, ville egentligen ut och leka lite med Bamse i snön men Micke tog ut han nu, jag har suttit i fotbadet i nästan en timme, bubblat, filat osv.

DAGENS TIPS FRÅM POSHAN:

Jag antar att jag inte borde erkänna att jag gjorde detta, men efter att mamma nämnde något i telefon så tog jag beslutet att hälla å lite vaniljduschcreme i fotbadet. Luktade skitgott å bubblade lite i någon minut. För att helt plötsligt börja TOKBUBBLA ÖVERALLT!!!!  Micke fick hämta en hink som jag kunde lägga allt mitt skum i.. Tro ni han va glad?

So kids remember, DON´T TRY THIS AT HOME!

image73

Kommentarer
Postat av: Kayan

hahaha, festligt! Frestande att prova men min sambo blir nog inte heller så glad ;-)

2008-03-05 @ 09:42:10
URL: http://kayan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0