Skärpning!

Först på mig för att jag är så sjukt dålig på att blogga, och sen på er för att ni är så dåliga på att kommentera det man skriver :D

Idag är jag galet trött, va uppe tidigt imorgon och fick följt med Dessi till vårdcentralen för att kolla sitt finger som hon klämmt! Lite läskigt va det faktistk! Sen körde vi och handlade frulle och käkade med min fader! Sen vart vi ju tvugna att fixa en garagetsida till henne oxå.. garaget.org/Fezzi är adressen om ni vill kika!

Snart kommer micke hem från jobb så då tänkte vi ta med pappsen ut på en runda!!

hoppas ni har en trevlig dag!

Kram

Kommentarer
Postat av: Madde

ha en fortsatt bra dag!

2008-03-13 @ 13:57:53
URL: http://madelin82.blogg.se
Postat av: Janni

Hälsa farsgubben!

2008-03-13 @ 20:36:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0