Städning!

Igår va vi duktiga, jag städade å micke tvättade.. Bara lite kvar för mig att fixa idag.. Å skönt är det för vi har 100000 andra saker att fixa..

Imorgon åker Micke till tyskland, återkommer på söndag.. Först tyckte jag bara det skulle bli skönt med lugn å ro, men nu har jag insett att jag faktiskt kommer sakna honom lite ;)

Dessi har semester dessa dagarna så vi ska kunna hitta på massor med roliga saker :D
Våra planer är just nu festa, motormässan, festa, kanske danmark, festa, shoppa osv...
Sa jag att vi kanske tänkte festa lite oxå???

Har ni några roliga ideér vad man kan göra så bara hör av er!!

Nu ska jag vika färdigt tvätten, och städa badrummet!
Sen ska jag faktiskt fixa lite överraskningar till Micke ;)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0