Suprise :D

Idag har jag haft sovmorgon.. Vaknade först vid 5 av det jävla ovädret, sen somnade jag om och sov till halv 11!

Idag tänkte jag överraska Micke, ska bada Bamse och klippa hans klor, plus att jag tänkte städa hela lägenheten innan han kommer hem! Jag tror faktiskt han kommer bli ganska glad ;)

Inatt har jag drömt så sjukt ball, Jag, Micke, Dessi, Filip, Angelica, Wina, Robban och Stickan va på semester i Turkiet (egentligen hatar jag turkiet men just nu va det bra) Vi festade, solade, badade och shoppade men alla hade så konstiga saker för sig! Wina solade hela tiden i solarium och på stranden så han va helt jätte mörk, Angelica vägrade raka sitt ena ben så hon såg jätte rolig ut, Fille vägrade äta frukost på hotellet så varje dag gick han iväg och köpte 4 liter mjölk och drack istället, och jag glömde mina pengar vart jag än gick!

Det låter iofs som "En annan del av köping" va på semester, men vi är rätt roliga vi oxå :D

Nu ska jag gå och kasta in min hund i duschen!!

Puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0