Fan fan fan!

Jag orkar inte!

Micke städade hela våran lägenhet igår, jag lovade att fixa det sista men jag orkar inte. Jag vill inte. Jag har ingen jävla lust alls att ta itu med alla smutsiga kläder överallt som måste sorteras! Jag borde även raka benen och smörja in dom med lite sommarsalva :D Och givetvis börja förbereda mig inför kvällen. MEN JAG HAR INGEN JÄVLA LUST TILL NÅGONTING! Jag vill ha en redbull, det är vad jag vill. Så jag får lite energi och iaf orkar göra en av dom här sakerna.

Micke, it´s up to you! Vill du ha ludna ben bredvid dig inatt, eller vill du ha ett tvättfritt sovrum?


image109


Såhär liten och söt vill jag va nu, då behövde man fan varken städa eller raka benen eller supa sig full en fredagkväll!

Lägg även märke till min syrras tänder, Tjenamoss kalle kanin :D

WOHHAAAHAHAHAHHAHA

Kommentarer
Postat av: Mor

Så söta ni är!
Puss på er!

2008-05-11 @ 11:51:38
Postat av: Syster

Mina tänder är skitsnygga, eller så kan man se redan här varför jag fick vara braceface i 2 år..

2008-05-11 @ 13:59:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0