Gokväll!

:Hemma igen efter en kväll i lödde..

Dagen har varit bra, ganska lugn å skön. Micke kom hem idag, hade fixat lite god lunch till oss, blev frsk pasta med pesto, parmesan, ruccola, soltorkade tomater och lufttorkad skinka till dit.. Lite champinjoner till moi oxå!  Unnade mig faktiskt ett glas vin till denna skapelse fast det va mitt på dagen, som Wina då fint uttryckte det "Du har gått hemma för länge när du börjar dricka vin mitt på dagen"


image112

Nu blir det snart sängen!!
Natti natti kära vänner!


Kommentarer
Postat av: Elin

Shit va gott det där ser ut!!

2008-05-17 @ 14:32:44
Postat av: Tove (Tovzzan)

Bra gissat emelie men de har med min vikt att göra *hehe*.. Men allt som du nämde hade varit kuligare att berätta om :D ! Men de kommer väl ! Allt bra med dig annars ? Kram

2008-05-22 @ 11:20:46
URL: http://tovzzan.bloggspace.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0