Gomorron!!!

Precis kommit ur dushen, har hunnit lacka mina naglar där emellan oxå iofs å nu sitter jag här och väntar på att Dessi ska vakna!!

Gårdagen va planerad med 3 rätters och bara mys här hemma, men tyvärr finns det jävla svin som inte gör annt än att ställa till det för andra människor! Istället för mys blev det en helkväll hos mickes mamma, han stannade där inatt.. Tråkigt för oss när jag ska va borta en vecka, men att sova där inatt är det minsta ett barn kan göra när något sådant hänt ens förälder! Så inget mys här, men skönt å kunna visa för nära å kära att man bryr sig!

Nu ska jag gå och börja göra mig iordning och packa det sista, sen tänkte jag gå en promenad med min fyrbente älskling innan vi drar!!!

Blir nog dåligt med uppdateringar dom närmaste dagarna, men ni är ju vana ;)

 Ha en underbar helg!!!

Puss

Kommentarer
Postat av: Erika

ha en bra helg!

2008-05-30 @ 09:32:09
URL: http://ikans.blogg.se
Postat av: Anonym

sovit gott?

2008-05-30 @ 09:37:02
URL: http://puuccii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0