Grilldax :D

Ikväll ska det grillas hemma hos Fezzi, snart ska vi bege oss iväg för att inhandla allt, sen blir det vin och matlagning hela dagen!! Ska bli sjukt roligt!!

Veckan har varit fullt upp, i måndage åkte mina extensions, nu är det ett nytt projekt på G med mitt hår!
Tisdags va Fezzi här, då chillad vi mest hela dagen! En glas i lomma på kvällen blev det dock!
I onsdags va det dags att fixa hennes hår, sen fblev det en tur till åstorp med Wina och Robban, På kvällen va det dags för hundkurs, Micke å Bamse är bäst, jag är så jävla stolt över mina killar alltså!!!!!!! <3<3<3

Igår va det återbesök hos handkirurgen, såret såg fint ut, tyvärr är det en tråd kvar inne i handen, såret är lite hårt och så men ska få lite hjälp för att det ska bli bättre. Sen får vi se framåt vad som kommer  hända med min hand :(

Nu ska jag göra mig klar inför en underbar dag!!

Puss

Kommentarer
Postat av: Jossan

Hoppas du får en trevlig kväll : )

2008-05-23 @ 10:20:49
URL: http://worthdyingfor.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0