Heeeej :)

Jag vet, jag är sämst på att blogga!
Men eftersom några av er fortsätter läsa  så känns det ändå lite kul att skriva en rad!

Helgen va kanon, grillingen va bättre än bäst, bara nöjda miner så jag å Fezz lyckades bra med maten, även om vi kanske råkade laga lite mer än vad som behövdes :D
Vin å cider heka kvällen gjorde allting perfekt!

Lördagen blev det lite shopping å grejjer,bara lugn å ro på kvällen!

Söndagen va det hundkurs hela dagen, går så jäkla bra, skitroligt verkligen, tur jag har världens duktigaste pojkar!!

Morsdag-grillning hos mickes mamma på kvällen, sen fick bilen sig en ordentlig tvätt!

Nu ska jag å Fezzi ge oss ut å träna med Bamse lite, så mer hinner jag inte skriva idag!!
Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0