Heeej :)

Nu jäklar ska här bloggas :D
Skärpning på mig!

Börjar med lite uppdatering av vad som hänt dom senaste dagarna, i fredags kom papps syster, och Tros-Leo ner :D
Förfest hos Dessi, sen utgång i malmö medans pappa fick va hundvakt, riktigt ball faktiskt!!!! Dagen efter mådde vi alla som vi förtjänade, vissa bättre än andra :D Iaf så lyckades jag dra med pappa och micke till IKEA döe att shoppa lite till balkongen, blev gardiner och en vajjer att hänga dom på.. Vilket jobb... För dom som medverkade alltså :D Men så fint det blev, hr ven lyckats skaffa lite blommor som snart levt i en vecka.. Ganska bra, lite längre än jag trodde att dom skulle klara..

På lördagkvällen blev det hbg med dessi, inte speciellt roligt, inget kul å titta på bara en massa flängande runt...

Hundkursen på söndagen blev inställd vilket gav oss massa oplanerad ledig tid, något som är ganska välkommet ibland, dagen spenderades iaf i mickes föräldrars trädgård, blev en storstädning av bilen, solarplexius, hundbur å allt annat! Riktigt skönt faktiskt å bara va ute hela dagen i lugn å ro!!

Veckan har varit ganska lugn, i månadags va det storhandling å blomsterplantering, bad med Bamse på kvällen, tisdagen körde micke till norrland så jag å Dessi har haft 2 heldagar nu fyllda med äventyr! Igår blev det en fika med Favvo Linda på OBS :D

Idag kommer mitt hjärta hem, förhoppnigsvis kanske han blir hemma imorgon oxå, vem vet?? Ingen, för så är det med honom :D

Ska snart hoppa in i dushen tänkte jag så man luktar gott iaf tills han kommer :D Ska bli riktigt skönt å få städat här hemma, tyvrr klarar jag ju inte allt själv än, min hand är inte så bra, har aldrig haft så ont i den innan som jag har nu :( Men ska tillbaka nästa vecka så dom får kolla på den och förhoppnigsvis komma på en lösning till vad som ska hända nu!!

Hoppas ni har en fin dag i solen :D
Puss 

Kommentarer
Postat av: QUEENIEQUEENIE

GISSA KÄNDISEN HÄR: http://metrobloggen.se/queenie, och jag länkar till din blogg i 4 dagar?

2008-05-15 @ 14:05:05
URL: http://metrobloggen.se/queenie

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0