Imorgon är det dags!

Då drar vi, först mot kinnekulle, där blir det tältning en natt, och på lördagen träff med STCS!

På eftermiddagen bär det av emot falkenberg, övernattning hos Mia och utgång på kvällen med slingangänget typ :D

På söndag bär det av till mamma där vi antagligen stannar tills onsdag, ska träffa pappa, åka till ullared, hälsa på Eva osv.. Det ska bli skitroligt faktiskt!!

Men nu borde jag börja packa...Skulle varit klart nu va min tanke :D

Idag har jag färgat håret igen.. Gjorde slingor förra måndagen, men jag blev inte riktigt nöjd, tyckte utväxten synts lika mycket som innan på sina ställen men tydligen va det för man gjorde med folie..

Så i måndags bestämde jag mig för att göra håret brunt, tonade det i ngn hasslenötsbrun som blerv gandska bra, men jag ville ha det mindre åt det röda hållet så jag köpte en färg som hette brun.

Resultatet kan ni se här:
'
image113

Är det brunt?

NEJ FÖR DET ÄR KOLSVART!



Aja, nu ska jag packa!! Pusshej

Kommentarer
Postat av: Sanna

Hoppas du har en bra dag :)
Själv har jag tagit studenten idag :D

2008-05-29 @ 15:44:11
URL: http://sannawiberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0