Okej, nu kör vi!

Jag har blivit sjukt dålig på detta, men jag antar att jag kan skylla på min hand, lite segt att inte kunna använda båda när man surfar!

Hemma igen sen i fredsags natt, eller jag har typ tillbringat några timmar hemma med att sova iaf ;)

I fredags va vi upp i stallet och tittade på hästarna, skitroligt att se att så mycket förändras på  bara några år!
Efter det blev det fika och hejdå hos papps innan vi begav oss emot falkenberg och Mia som skulle bjuda på middag!
Stannade där några timmar, snackade lite skit och blev bjuden på supergod Lasange!! Tack så mycket vännen!!!!!

På kvällen begav vi oss emot helsingborg där vi mötte upp Fezz, Robban och några till... Där va det rejs för hela slanten, va inte hemma förräns halv 3 på natten, så givetvis sov vi ju bot halva lördagen oxå!

På lördagen stack jag och Fezz in på Street Cars Fest i malmö och kollade, va väll inte sådär super kul men det funkade! Sen tog vi en fika med Micke och Robban och hundarna!  På kvällen va dom på fest i Lund, så jag och Dessi passade på att bara chilla och umgås, lagade mat tillsammans och sen drog vi upp till HBG med Lavett och Wina! Och det som händer efter det, tro det eller ej är fanimej en sensation! Micke va på krogen! Helt fucking Amazing!!!! Fast när vi sen hämtade han så förstod vi varför, han va så satans full att han antagligen inte hade fattat vart han va :D

Efter några timmar sömn så stressade jag upp för att förbereda mig inför en dag på Sturup Raceway, STCC för hela slanten, insåg ju ganska snart att stressen va helt i onödan eftersom vissa andra va helt värdelösa på att stressa :D Men en heldag där ute, som avslutdes med middag i Lomma och lite rejs på kvällen! Tack Wina för en kanondag :)

Nu har jag redan skrivit mer än någon kommer palla läsa, så därför kan jag skriva lite till senare idag :D Nu ska jag skärpa mig med bloggen!!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0