Gomorron!!

Upoe med tuppen ja... Varför undrar ni kanske? Jo för jag har börjat jobba i Lund, i kundtjänst!! Går bara på upplärning äön så länge så det är inga långa dagar direkt, men man ska ändå ta sig dit... Å idag blir det bussen för denna svensken!!

Sjukhuset gick bra, fom tryckte, klämde, kände, drog, slet men det hjälte inte, tillslut började dom gräva med en nål istället för att få igång det lättare, men inte fan hjälpte det heller.. Det enda som hände va att det gjorde förbannat ont..........Jag slog å sparkade som en galning av smärta kan jag meddela....

Aja, nu måste jag gå och göra mig iordning! Ha en underbar dag!!

Puss

Kommentarer
Postat av: mike

stackars lilla memis :'(

2008-11-20 @ 11:47:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0