Hemma igen :)

Nu är vi hemma från GBG, det va ju iofs igår vi kom hem.. men jag va så galet trött att jag inte orkade titta på datorn ens.... Sov 30 minuter ungefär på hela resan,  så utbildningen igår va väll inte riktigt så intressant som den hade kunnat vara.
Hade iaf sjukt roligt, är ett så jävla bra gäng där inne att det inte skulle kunna bli bättre!!!!

Idag har det varit full rulle, började med att jag igår tog ut min piercing i läppen som varit lite infekterad några dagar.. Tröttnade på den och tänkte att det måste ju bli bättre så.. men jag borde låtit den sitta för nu har huden börjat växa igen och infektionen är helt inkapslad i läppen, ringde sjukvårdsupplysningen som sa att jag måste till en doktor direkt, blev skickad till öron, näsa, hals akuten, dom kollade på det, sa att det nog behövdes sätta in ett drän där. Dock va det enrom väntetid där, så jag beslutade mig för att åka hem och ringa jourläkarcentralen istället, så jag ska in där nu och få det fixat...

får skriva mer sen för nu ringde papps :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0