Nu är jag tillbaka!

Här har hänt grejjer förstår ni...
Från och med i fredags är jag nu inte längre en Shell anställd, utan numera jobbar jag som säkerthetskonsult hos Sector Alarm! Ett riktigt kul jobb änsålänge så jag hoppas verkligen på en framtid där.
Givetvis saknar jag Shell, det är inte kul att säga upp sig efter nästan 5 år, men jag vet ju inte vad som kommer att hända med min hand, och helt seriöst så va jag så fruktansvärt trött på att gå hemma så jag kände att det va dax att gå vidare i livet och börja tjäna lite pengar och kanske få en chans att komma lite högre!

Här hemma har också hänt saker, Micke är sjukskriven, på fredag åker vi till Göteborg för att träffa hans läkare inför operationen, för alla er som missat det så har mitt hjärta fått 3 ordentiga diskbråck i ryggen.. Inte alls kul, så han ska opereras i Göteborg inom en snar framtid och jag hoppas alla håller sina tummar för att han ska bli bra :)

Det va en snabb summering av dom stora förändringarna! Har hänt många små oxå men dom tar vi en annan dag för nu har jag inte tid längre :D

Pusshaaaj

Kommentarer
Postat av: Tovzzan

Gud vad skönt för dig med nytt jobb ! Vad gör du där ? Planerar ovs ??



Hoppas de går bra med Micke... Diskbråck är ju inte de roligaste =(

2008-11-05 @ 06:07:39
URL: http://www.tovzzan.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0