Söndag..

Idag hade jag blivit lovad en trevlig söndag, hyfsat tidig morgon, mysig frukost, lite städning och sen en runda på Obs, har lite jag skulle behöva fixa där.. Men det sket ju sig totalt, Micke valde att sova bort hela dagen, så nu är klockan efter 1 och frukosten har inte ens kommit fram än..

Förr brydde jag mig inte om sånt här, då kunde mina dagar slösas bort på att inte göra någonting, men nu när man jobbar vill man gärna kunna göra någonting av helgen. Vi har inte fått gjort någonting på flera veckor känns det som, förra helgen va ju göteborg och varberg, men inte fan gjorde vi något roligt för det!! Denna helgen har vi bara kollat en massa film med Vevve och Wina, inget fel på det, absolut inte, men man kan ju göra något på dagarna oxå.

Det känns som man lika gärna hade kunnat sabba sitt liv med sprit å knark hela helgerna för då hade man iaf haft roligt!!

Kommentarer
Postat av: maria

hahahahahahaha

2008-11-17 @ 19:27:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0