Duktig!

Idag känner jag mig flitig, ska tvätta och städa lite här ikväll!
För imorgon ska det packas och på fredag blir det Göteborg!! Så naaajs det ska bli!

Har nyss varit ute på en riktig långpromenad, 2 timmar, gick runt spille och lite så.. Träffade micke å robban oxå och tog en cigg!

Är så stolt över min hund, han är så sjukt duktig när vi är ute och promenerar, går fint i kopplet utan att dra, lyssnar på vad jag säger och söker hela tiden kontakt för att kolla så allt är okej! Men jag blir så jävla arg på folk som inte kan hålla ordning på sina hundar, idag kom det en Golden emot oss, Bamse skällde och den skällde så jag vände och gick snabbt åt ett annat håll, den följde efter en bit och brydde sig inte ett skit om att ägarna kallade.. Aja tänkte jag, då kopplar dom väll den nu.. Men 10 minuter senare så händer samma sak, bara det att nu kom hunden ända fram och började nosa på Bamse, han brydde sig inte speciellt mycket men han kunde lika gärna blivit vansinnig, det har ju dom korkade jävla ägarna inte en aning om... Så jag slängde ur mig lite sura kommentarer när dom tillslut kom och letade efter sin hund, men det är inte lönt att ta en diskussion med sånna människor så jag sa vad jag tyckte sen skakade jag på huvudet och gick därifrån..



Finaste Vovven, fast med fulaste kopplet :D Men så går det om man tuggar isönder sina koppel för man har tråkigt på dagis!!!

Kommentarer
Postat av: Jocke

Hejhej, tänkte bra kika förbi och droppa en kommentar. Titta gärna in hos mig (;

2008-10-08 @ 17:55:49
URL: http://metrobloggen.se/owa
Postat av: Angelica F

Han e sååå söt....även fast han fäller....har tussar med bamsehår här hemma... :)

2008-10-08 @ 17:56:35
Postat av: Therese Szanto

Gud vad fin hund! Jag ska också köpa hund, undrar över vad det var för ras ? (: Svara gärna i min blogg! :D

2008-10-09 @ 10:57:13
URL: http://thereseszanto.blogg.se/
Postat av: maria

pöta bamse

2008-10-09 @ 15:59:37
Postat av: Helena

ja det är jättestörigt med folk som har sina hundar lösa utan kontroll över dom..

2008-10-14 @ 15:19:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0