:)

Från att ha planerat världens slappedag hemma så blev det precis tvärtom..Linda fick ett återbud så jag stack in till stan vid 14 för att fixa min naglar som såg förjävliga ut... Fick världens coolaste naglar idag, kommer bli perfekt om man ska ut och festa som jag förhoppningsvis ska på fredag.. Vem vet?? Har ju lite att fira!

Blev en snabb runda på obs med Vevve, träffade Jessica där, så hon fick skjuts hem, snackade lite skiten stund, va längesen jag träffa henne sist!! Sen följde Vevve med upp hit, vi lagade stuvade makaroner å köttbullar.. Eller jag lagade å vevve å micke bara glodde.. haha Sen kom Wina upp, satt och snackade rätt länge å bara tog det lugnt!
GRATTIS WINA får man väll säga, eftersom jag vet att du är en av mina bästa läsare ;) Nu är det bara en dammsugare och lite möbler som saknas! hahahahah

Blev ingen sovrums makeover, kanske blir imorgon, eller så kommer H & A hit, kollar Greys Anatomy som jag snart längtar ihjäl mig efter!!! Va såååå nära att dra hem det igår, men jag vill börja kolla på tvn istället!



Jag läser och funderar, jag försöker men får inga ordentliga svar. Snart ger jag upp. Allt ont för något gott med sig säger man, men jag vet inte riktigt om det är så i detta fallet. Jag har iaf inte fått ut någt gott av det hela. Tankarna snurrar ofta, men egentligen kommer jag inte fram till någonting.

Kommentarer
Postat av: maria

hur gick de i går då??

2008-10-22 @ 06:42:29
Postat av: maria

hur gick de i går då??

2008-10-22 @ 06:43:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0