Gomidda :)

Själv va  man uppe tidigt imorse, redan halv 8! Tack för det störningsjouren :P Nä men helt allvarligt så somnade jag om typ direkt så det va lugnt!

Vakmade för en stundsen, ska snart laga lite frukost. jag är sugen på en kopp The idag, det dricker jag typ aaaaldrig! Ikväll ska jag å micke göra iordning i vårat sovrumm, fick en ny tv igår av världens snällaste Stickan!!

Allt roligt som skulle hända idag blev flyttat till torsdag :( Kan inte hjälpas men så är det.. Så nu får jag vänta två dagar längre :D

Kommentarer
Postat av: Angelica F

Haha jag är den skyldige till störningsjouren :)pram pram på dig!

2008-10-21 @ 13:44:49
Postat av: maria

jag vill oxå ha en tv i sovrummet

2008-10-21 @ 16:25:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0