Inget mer The Voice Tv :(

Alltid när jag är hemma har jag igång The Voice på tvn, dom spelar bästa musiken! Men idag när det va dags för lite städning så står det något om att dom slutat sända den kanalen.. Så nu är hela min dag förstörd!!!

Aja, det är kanske små problem!

Annars händer inte mycket idag, ska faktiskt bara va hemma och ta det lugnt, storhandlade igår, så jävla skönt att ha det gjort!!

Idag ska jag boka hotell och tåg till göteborg nästa helg! Ska bli så jäkla mysigt, bara jag och Micke på ferdagen, sen på lördagen, shopping med mamma, sen kommer Sofie och Leo, å på kvällen blir det Betnér på Storan!!

Kommentarer
Postat av: maria

jag vill oxå ut o resa :-(

2008-10-01 @ 13:07:31
Postat av: maria

jag vill oxå ut o resa :-(

2008-10-01 @ 13:07:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0