Måndag!

Vilken slappedag, men det är jag värd!! Varför kommer ni få veta snart ;) Hade gärna berättat men det finns omständigheter som gör att jag inte kan!
Håller på att fixa lite inför morgondagen, kolla upp olika saker och så!

Är så jävla trött idag, vaknade redan halv 9 imorse, och la mig rätt sent... Så jag antar att jag förtjänar att vila en stund nu :D

Har varit en tjuv hemma hos oss, det enda dom tog va Mickes playstation kontroller. Vem vet? Dom kanske kommer fram den dagen han får fixat en tv till sovrummet! Jag kommer iaf njuta av att kunna se på tv ett tag framöver!



Kommentarer
Postat av: Angelica F

Du e bara för rolig.....

2008-10-20 @ 16:01:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0