Måndag!

Måndag igen, både bra och dåligt!

Helgen har varit trevlig, i ferdags va Robban, Linda, Stickan och Wina här! Alltid lika trevligt :) Jag och Micke lyckades laga grekisk matt till oss, så jävla gott! Tack till Henrik å Angelica fö det tipset ;)

Lördagen va det skånemässan med H & A och pojkarnas pappa, fick snyggat till mina naglar lite, kollat på massa olika grejjer, både bra och dåliga, köpte en Rouge på Peggy Sagé, DIT ska jag och Angelica en dag för att shoppa smink, bra priser, trevlig personal osv! Perfekt ställe!! På kvällen blev det kinamat för oss alla, sen satt Micke å Henrik och spelade till klockan nästan va 3 på natten.. Men det va helt okej faktiskt!

I går blev det en tur ut till Mickes mamma å Stefan, käkade lite och fikade! Sen tog vi oss en tur till Ica Maxi, sen va vi bara hemma, så skönt faktiskt, micke spelade medans jag småpulade lite, lägenheten va städad, alla kläder va tvättade, all diska va undan, så jävla skönt att inte känna att man måste göra något utan bara kunna glida runt här hemma utan att behöva bry sig!

Senare på kvällen käkade vi lite olika tapas och kollade på PS! I love you! Vilken bra film alltså, tillåmed Micke gillade den!!!! Väldigt sorgligt samtidigt som den va skitbra!

Nu är det dags för mig att göra annat, ha en härlig dag :)

Kommentarer
Postat av: maria

vad är tapas?? de lät intressant

2008-10-07 @ 18:13:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0