Vart tog denna veckan vägen?

Galen vecka, vaknade vid 9 och tänkte guuuud va skönt redan torsdag... Somnade om, vaknade efter en timme och insåg att det va FREDAG!! Är inte sugen på att festa idag, men jag tror jag hoppar denna helgen. har ju annat att göra! Igår va jag ute med Vevve halva natten, träffa massa folk å så! Skitroligt :D

Veckan har varit kanon hittils, i måndags va det Henke och Angelica som gällde, sen i tisdags storhandade vi, onsdagen så va stickan å robban här, och igår va det ut med babooo, skönt när man har att göra!!! Å tur man har så många kompisar att umgås med :)

Har kännt mig vuxen denna veckan, gjort något som inte är mig riktigt likt, trodde jag gjorde det för att det skulle va värt det, men tydligen inte. Mycket har hänt, men jag ångrar ingenting!

Kommentarer
Postat av: maria

va har du gjort `?

2008-10-03 @ 12:11:39
Postat av: maria

va har du gjort `?

2008-10-03 @ 12:11:53
Postat av: miki muk

memis stor flicka nu

2008-10-03 @ 17:27:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0