Återföreningen..

Hehe så kan man väll kalla detta :)

Efter ett långt uppehåll har jag idag träffat Maria, en fika på obs och uppdateringar i varandras liv! Fruktansvärt härligt och det känns jätte bra!! Egentligen är det nog inte dierkt vi själva som sett till att det blivit som det blev.. Därför känns det bra att man valt bort dom delarna i sitt liv, i fortsättningen tänker jag hålla det såhär!

Helgen har förövrigt gått galet fort, gårdagen spenderades hos Robban, han flyttade.. Men eftersom jag inte kan använda min hand så jättemycket så försökt jag städa och lite sånt istället, fick faktisk plockat in allt i köket iaf!

Nu ska jag försöka göra lite nytta så man kan känna sig lite duktig oxå :)
Hoppas ni haft en härlig helg!

Puss

Kommentarer
Postat av: maria

jag håller med du haha

2008-09-07 @ 19:23:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0