Flitig!

Nu har jag precis varit duktig en stund, fått in all sprit från festen i olika skåp och hyllor.. Helt sjukt vad mycket här är.. Och då är ändå en del kvar i Lund..Men man ska inte klaga, det går säkert åt någon gång :D fick undan disken och lite annat småfix oxå, inte helt fel!

Bara en jobbedag kvar för min kära sambo, alltid skönt när det är helg! Imorgon blir det lite kalas för Henke som fyller år :)

Idag blir det en runda till Lund, sen antagligen Lödde, vädret är ju kanon så man får passa på så länge det går!!

Micke ringde precis och berättat att dom snott våra fina silvriga ventilhattar inatt för att bilen stod på gatan... Alltså vad är det för folk? Helt ärligt. Det är ju inget man lägger märke till direkt utan måste ju va något man går och kollar efter... Nä, piskrapp på sånt!! Och om tjuvarna skulle läsa: Dom kostade 6 kr på Ullared så Fuck Off om ni trodde ni gjorde en bra stöld :D

Nu ska jag sminka mig och fixa lite inför våran lilla trip!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0