Gonattblogg :)

Blogg.se krånglar som vanligt, idag har det inte alls velat som jag!

Men glad blir man när man loggar in och har fått massvis med nya kommentarer!

Helgen har flutit på bra, inget speciellt som hänt faktiskt, mycket tid har ägnats åt lägenheten! Har nu fixat allt inför sängarnas ankomst på tisdag, blev en rejäl storstädning i sovrummet! Man får passa på när där är helt tomt, blir ju lite hår från 2 katter och 1 hund kan jag meddela :D Passade även på att möblera om i vardagsrummet, blev faktiskt riktigt bra, är inte klara än men förhoppningsvis imorgon! Ska ta en runda till IKEA också för att fixa det sista! Sen kanske det kommer lite bilder ;)

I bloggen från igår skrev jag ju att vi skulle fixa allt detta, men istället så tillbringade vi eftermiddagen ute med Bamse och Lazy som även fick leka med en ny hund, en jättesöt flicka! På kvällen va Robban, Stickan och Vevve här, käkade enchiladas och spelade lite tv spel!

Har iaf lite bilder på min hund att visa, han är så jävla söt ibland! Nu sover vi i vardagsrummet i väntan på sängar
jag sover på några bäddmadrasser vi lagt på varandra, faktiskt ganska skönt även om det inte låter så :D Men iaf,m dom är inte riktigt lika långa så det blir som en mininedförsbacke i fotändan, inget jag lider av eftersom mina fötter är längre upp.. Dock tyckte min hund det verkade najs att ligga där:



Syns inte så bra med min sunkiga kamera men det såg sjukt roligt ut!

Här är lite andra bilder på hans sovstilar :D Hade lagt upp bäddmadrasserna på Mickes säng, vilket gjorde det till världens mjukaste säng, det uppskattades!







nu är det nattinatti :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0