Gräsänka!

Hela dagen lång.. Micke lastar idag så då vet man aldrig när han dyker upp riktigt :D

Igår va det en heldag med Linda, onsdagsfika på Espresso House, sen blev dedt faktiskt lite shopping! Blev 2 coola t-shirtar från gina och ett glansspray från Got 2 Be.. Kvällen tillbringades hos Henrik och Angelica, jag å Henke har numera ett eget band som heter 666 och vi äger.. hahahahahah

Idag har man sovit bort halva dagen, diskat å plockat undan lite sen har jag faktiskt aldeles precis spelat singstar med mig själv.. Men jag tycker det är tråkigt! Hoppas det kommer nya skivor snart med lite svenska låtar och sånt, perfekt till förfesten :D

Nu tänkte jag ta ett varv med dammsugaren :D

Min blogg är nog en av dom tråkigaste just nu, har ingenting att skriva om.. Hur kul är det för alla att läsa om vad jag gör på dagarna? Nä precis... Jag tycker själv det är rätt tråkigt å bara läsa om sånt.. Men någon dag lovar jag att bli bättre!

Kommentarer
Postat av: Angelica F

Jag kommer antagligen om några dagar säga som du sa efter ett par dagar med GTA.....kom å hämta erat Guitar Hero......hehe

2008-09-18 @ 15:46:03
Postat av: Stina

Är det inte läge att börja jobba istället för att suga pengar ur den redan fattiga svenska kassan......

2008-09-19 @ 00:12:24
URL: http://stinasaker.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0