Idiot IKEA 3..

Dom har fortfarande inte svarat på mail. Sånt blir jag irriterad över.. Ska väll inte behöva ta flera dagar? Va iaf inne på IKEA igår för att handla lakan till sängen.. Något blir fel i kassan och jag blir irriterad och går för att lämna tillbaka allt vi köpt förutom ett täcke. Får mina pengar osv, passar även på att fråga tjejen bakom disken om detta. Nä det är helt rätt att vi ska betala så mycket, sen ska hon visa mig i datorn och då står det "FRAKTFRITT" på bäddmadrassen, själva sängarna ville hon inte plocka fram och visa på där. Efter 10 minuter väntande och ringande från hennes sida så är priset nere på 495 kr.. Men FORTFARANDE tänker jag bråka med dom om detta! Inte för pengarnas skull, utan för att det stör mig så jävla mycket!

Men Micke va stolt, jag kallade dom inte idioter, jag bad dom inte dra tillbaka hela beställningen, och jag vände inte på klacken och bara gick. Jag va faktiskt trevlig mest hela tiden!

Kommentarer
Postat av: maria

dutti tösa haha

2008-09-14 @ 09:55:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0