Idiot IKEA 4..

Okej.. Idag mellan 15-21 skulle våra sängar kommit som vi bestämde med IKEA i torsdags när odm ringde mig för att boka leverans.. MEN igår morse så ringde dom mig och sa att sängarna va försenade.. Skulle komma på torsdag.. Blev skogstokig och lät Micke ringa upp dom, blev lovade kompensation och eftersom vi kastat våra gamla sängar skulle dom fixa boende till oss från och med idag..

Men sen imorse blev jag väckt vid 8 av någon sopa från IKEA, nya besked, tidigast tisdag nästa vecka kommer dom.... Då fick denna fröken spel.. Så Micke ringde upp dom direkt för att prata.. Dom skulle återkomma men har fortfarande inte ringt tillbaka... Så jävla dåligt, ska väll inte ta en hel dag!!

Jag hatar verkligen IKEA, ska bli kul att se vad dom säger nu, för annars är det jag som letar upp sängar på ett annat ställe... Dock så lär dom inte bry sig så därför blir det hela roligare om dom får betala boende osv.

Aja, lovar att bli bättre på uppdateringar iaf, förhoppnignsvis vet jag mer snart!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0