Söndagen är snart slut..

Efter en riktigt skön helg så är det återigen dax för måndag.. Så jävla tråkigt, önskar det alltid vore helg.. men vem gör inte det?

Fredagen tillbringades hemma i lugn och ro.. Lite guitar hero och bara allmänt lugn för våran del! Blev Sex and The City filmen oxå, skitbra såklart, även om den va lite lång!

Upp tidigt i lördags, va iväg och handlade lite frukost och sånna grejjer, sen hann jag med en runda in på skoaffären som slutade med 2 par nya skor! Riktigt nöjd!! Inte riktigt min vanliga stil men man ska inte va rädd för att prova något nytt!
Hela dagen tog vi det ganska lugnt, gick och småplockade lite här hemma å spelade :D

På kvällen va det fest hos Vevve Babooooo, Vevve va skitbränd redan vid 21.. Så jag anade en katastof och ägnade det mesta av min tid att tjata på henne om att dricka vatten.. Eftersom jag varit med förut vet jag hur hon kan sluta sina kvällar annars :D

Aja, kvällen va sjukt ball iaf! Kvällens kommentar va "men gå och häng dig då" haahhahahahha Jag är ett jävla kål som lyckades glömma kameran hemma så inte en enda bild blev det :D

Det smaraste jag gjorde va att radera alla skickade och mottagna sms och radera samtalslistor innan jag somnade imorse, det va oerhört smart för jag har knappt haft någon ångest alls! REKOMENDERAS!

Idag har det bara varit lugnt, kastade våra gamla sängar, så inatt sover jag på bäddsoffan heeelt ensam! Va ute och kollade Stickans nya lägenhet, hjälpte han å möblera, det ska va en kvinna för att se vissa saker ;)

På kvällen blev det kinamat med micke, henke, angelica, robban och stickan.. Sen va det hundbus på hög nivå innan det va dags för sängen!

Hoppas ni alla haft en skön helg :D

Kommentarer
Postat av: maria

har robban o stockan skillt sig ?

2008-09-15 @ 13:19:41
Postat av: maria

hahahaha "stockan !! menar ju givetvis stickan

2008-09-15 @ 13:20:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0