Utamanad av Tovzzan :)

Vilken mat äter du oftast?

Ja där måste jag nog tyvärr svara det jag lagar... För inte är det någon annan som gör det i detta huset :)
Tycker det är skitkul att laga mat så på helgerna försöker vi lyxa till det lite extra!


När du är på kalas, är du den personen som sitter eller den som hjälper till i köket och dukar av?

Jag är nog ganska duktig på att hjälpa till.. Om man inte är hemma hos mamma för där förvandlas jag till ett barn igen!

Var sitter du oftast när du bloggar?

I soffan.. Eller så ligger jag i sängen, mycket sällan händer det att jag sitter vid Mickes skrivbord!

 

Köper du ofta triss?

Någon gång i månaden, men jag vinner sällan mer än 50 kr...


I vilket/vilken land/stad har du varit på den bästa semestern i?

Svårt att säga, Bulgarien med Micke, Mia och Calle va riktigt kul! Och Kreta med föräldrarna va oxå underbart!

 

Vilken tv-kanal tittar du helst på?

Jag tittar aldrig på tv... Det är faktiskt sant! Vill jag se något så kollar jag det på datorn, ibland så zappar man lite för det inte finns något annat att göra å då hamnar jag alltid på olika kanaler!


Vilket är ditt favoritvin?

Oj, jag är inte den som spottar i glaset.. Men ett iskallt glas Asti Cinzano en varm sommarkväll är ju aldrig fel! Annars är något Ungerskt vitt vin jag köpte när vi va där en stor favorit, synd att man antagligen aldrig mer kommer få smaka det.. men tur man köpte många flaskor :D

 

 

Nu skulle jag vilja utmana: Janni, Lillasyster, Vevve och Lantismamman

 

 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0