Gokväll!

Idag har jag planerat hela dagen att skriva något här.. men jag har ju inget kul att skriva.. Eller det händer så fruktansvärt mycket just nu så att jag vet inte riktigt vad jag vill skriva och inte.... Imorgon är det 5 veckor kvar innan vi flyttar in i VÅRAT HUS!!! Jag och svärmor va där igår och kollade lite på hur trädgården ser ut nu på våren, det pirrar i hela kroppen, känslan går inte riktigt att beskriva. Men våran största dröm håller på att bli sann. Heeeelt sjukt!!





Våran Brygga!!!











Just nu älskar jag mitt liv!!!

Kommentarer
Postat av: Mikael

saker kan inte bli mycket bättre! :)

älskar dig!

2009-04-14 @ 22:44:42
Postat av: Petra

Ser jättemysigt ut :)

2009-04-15 @ 09:39:04
URL: http://www.metrobloggen.se/MizzNyberg
Postat av: Angelica F

Hur fint som helst :) :)

2009-04-15 @ 10:10:04
Postat av: maria

jätte glad för er skull !!

2009-04-15 @ 18:45:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0