1 vecka kvar!

Sen går jag på semester i nästan 2 veckor :D UNDERBART!!

Har varit fullt upp här den senaste tiden, både på gott och på ont!

Trots allt så har vi ju faktiskt det väldigt bra jämfört med många andra, ett underbart hus, bra jobb, våra fins djur och framförallt varandra! (plus en blåtira)

Fullt upp hela dagarna på jobb, det gillar jag!
Det är så sjukt skönt å ha ett jobb man trivs med, bästa kollegorna osv, jag har faktiskt aldrig trivts så bra som jag gör nu!

Ikväll är Micke på julbord med jobbet så jag har varit hos svärmor å bakat pepparkakor, eller kollat på när hon gör det.. Sen körde hon hem mig så jag och Bamse kunde ut och busa i snön!!!

En myshelg väntar, på fredag kommer Mia på blixtvisit, sen på lördag åker jag och älsklingen till Kristianstad och spenderar helgen på Grand, det är nog precis vad vi behöver!


Nu ska jag gå å förbereda morgondagens lunch till jobb, inte lika roligt men nödvändigt ont.

Pusshaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0