Första semesterdagen!

Så jävla skönt kanske ni tror.. Eh nä, Micke är sjuk och nu även jag...
Ont i halsen, febrig, huvudvärk osv.. Hade 100 gånger heldre varit frisk och på jobb än att ligga här å va sjuk, å dessutom inte få ett öre betalt.


Att Micke är sur över mitt badrumsprojekt gör ju inte saken bättre, han vill inte ens att vi ska lägga en plastmatta själva utan ta hit ngn som kan sånt.. Det är precis så man ska göra när man har hus, man lär sig ingenting av att försöka.... HELT otroligt att jag fick måla igår, finns ju faktiskt målare man kan betala för att göra sånt!

Jag såg fram emot att få det fint där inne till nyår, det kan jag glömma... Jävla Skit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0