Poshans 2009

Januari gick fort, började på ny avdelning på jobbet, vilket skulle visa sig bättre än jag vågat hoppas, Janni kom ner å hälsade på oss vilket va askul! I slutet på månaden åkte vi med svärföräldrarna och kollade på ett hus, något som skulle förändra hela vårat liv!

Fredagen den 13 Februari va ingen otursdag för oss, det va dagen vi skrev papperna på vårat hus! Nu tog vi ett stort kliv in i vuxenvärlden :D

Mars ägnades åt att packa å förbereda, Micke va iväg med jobbet en helg annars va nog tankarna mest på flytten tror jag!

I April började det närma sig, påsken firades med Henke, vi sålde en massa möbler, å köpte en massa nya :D

20 Maj va det äntligen dax att flytta in! Tack vare massa underbara kompisar och familj som ställde upp gick detta snabbt och enkelt!!

Första festen blev i början på juni, det va mycket lyckat, även midsommar firades här med ett underbart gäng!

I Juli finns det bara en sak å nämna: Micke fick sin första gädda på våran egna brygga! Jag vet inte hur många timmar det tog... Men ett par stycken iaf ;)

I Augusti blev det en resa upp till Orust med Henrik och Angelica, en resa som avslutades med ett besök på Ullared! Helgen efter vart det kräftskiva här, ett kalas vi sent kommer att glömma! Hur mycket vi än försöker... Jag och Micke firade 7 år tillsammans!

September va nog ganska tråkigt tror jag, kommer inte riktigt ihåg!

I Oktober blev jag sjuk, öroninflammation, inlagd på sjukhuset 4 dagar, sjukskriven 3 veckor, ett jävla klydd...

Det fortsatte en bit in i November, men samtidigt fick vi även en mycket trevlig nyhet som gjorde dom mörka dagarna lite roligare!

Å nu är vi inne på sista dagen i december, detta är ju en månad vi aldrig glömmer, sedan tidigt i höstas har vi planerat bröllop här hemma, dock utan att göra det offentligt, endast ett fåtal väl utvalda personer visste om detta! Den 19/12 va det dags, Mia å Patrik va med oss och gjorde det till en toppendag på Rådhuset i Lund, som sedan avslutades i bröllopssviten på Grand Hotell i Kristianstad.
Julen firades här hemma, första gången höll jag och min MAKE i julen vilket blev helt kanon, detta va även dagen då vi berättade för våra föräldrar att vi blivit man och fru, vilket vi varit lite rädda för, men dom blev väääääldigt glada!

Nyår firar vi för första gången helt ensamma vilket ska bli helt underbart.
Båda två är lite krassliga så det blir en lugn kväll med riktigt god mat och lite gott att dricka.

Ha ett Gott Nytt år allesammans!!!

Kommentarer
Postat av: Mikael

Ja man kan nog säga att det varit ett riktigt toppenår, det bästa i vårat liv tillsammans skulle jag vilja säga! :)

Älskar dig frugan!

2010-01-01 @ 10:34:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0