Söndag!

Precis kommit ut ur duschen, Simon ringde och väkte mig 20 över 9 men de va ändå dags att gå upp då..hehe

Idag ska vi ut till lund med grejjer från lägenheten, vi har så smått börjat planera inför flytt, lägenheten ska besiktigas på tisdag och visst är det lång tid kvar, men det som är gjort är ju gjort!
Tror jag anlitar en städfirmda så slipper man städda detta råtthålet när man bara vill va i nya fina hyset!!!!!
22 maj går flytlasset, så alla som vill kan ju boka helgen, vi fixar öl :D

Midsommar är ju redan planerat oxå, och tro mig, ni som är välkommna ska få veta det, ni som inte hör någonting är helt enkelt inte bjudna :D

Igår va Vevve och Tobias här, Vevve blev lite bränd, vi andra tog det lugnt! Kollade mello och lite så.. EMD <3
Fick även snackat med Vevve om vissa saker, skönt att vi vet vart vi har varandra även om folk tydligen är avundsjuka och försöker förstöra.. Funderar man i 1 minut så kommer man ganska enkelt på varför men oss spelar det ingen roll :D hahahah

Nu väntar vi på Henrik, sen bär det av till Lund.
Ha en underbar söndag!!!

Pusss

Kommentarer
Postat av: Becka

PAAARTY på lördag!! YEEYY!! :)

Ska blir riktigt kul!

2009-02-24 @ 18:51:44
URL: http://beckasinnet.blogg.se/
Postat av: Sandra

jag kommer inte för jag tycker du är en falsk människa

2009-02-28 @ 02:20:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0