Fredag!!

Sitter på jobb nu, här är ganska lugnt idag, ibland kan det va skönt det oxå!
Fredag idag, hur najs är inte det?

Blir en runda in till stan efter jobb idag, jag vill handla lite rosévin och annat gott till imorgon för då ska vi ha lite party hemma, ser fram emot det riiiiktigt mycket!!!!
Först va det tänkt som en liten jobbsammankomst, men nu har det utvecklat sig till en riktig fest :D hehe

Ikväll blir det städning för hela slanten, imorgon funderar vi på att riva upp en massa växter och buskar i trädgården och köra till tippen men med jag funderar på att strunta i det och spara det till nästa helg istället, vi har ju ingen panik direkt! Allt måste inte hända på en gång är något jag fått höra ganska mycket det senaste!

Nu ska jag jobba vidare, snart dax för lunch!

Tjingeling

Kommentarer
Postat av: Becka

Hehe...ja, det ska bli hur kul som helst! Det är så tomt hemma utan A så jag ser verkligen fram emot att hitta på nått kul istället för att sitta ensam hemma och uggla.

2009-06-05 @ 13:29:18
URL: http://beckasinnet.blogg.se/
Postat av: maria

ja e så sur för att jag inte kunde ordna barnvakt i går bölar. men de blir ju säkert fler gånger

2009-06-07 @ 08:01:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0