Fredag!!!

Hejhejhallååå.

Jag lever :D Men jag hinner aldrig sitta vid datorn längre... Men nu är jag ensam hemma hela helgen så nu borde jag ju hinna blogga!

Micke är iväg med jobbet öve helgen.. "Konferansresa" heter det visst.. BULLSHIT kallar jag det.. men det brukar va rätt skönt dom helgerna ändå.. En helg om året kan jag ju faktiskt få va ifred!!

Jobbeveckan har gått lite saktare denna veckan, kan va för att man börjar komma in i det lite mer nu, sen har det varit lite små irritationsgrejjer under hela veckan.. Men jag ignorerar!

Tänkte försöka få min nya dator och mobil att sammarbeta en dag så man kan ladda upp lite nya bilder!

Imorgon ska jag och pappa ut och kolla på huset, mäta lite och så...  61 dagar kvar, hur sjukt är inte detta??

Nu ska jag fortsätta snacka med PRICKEN på msn och se om vi kommer fram till något klokt när det gäller tv-spel och frikort :D

Ha en trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: Petra

Pricken...haha... Mizz Dot heter hon från å med måndag...haha

Stackars lilla flicka. Trodde hon skulle dö för lite klåda...

2009-03-21 @ 11:52:24
URL: http://www.metrobloggen.se/MizzNyberg
Postat av: Sandra

haha, du ska se som det ser uuut petra, hade det inte varit lite för "naket" så skulle jag lagt upp bilden på bloggen för att visa. det ser hemskt ut.

2009-03-21 @ 16:11:59
URL: http://setle.blogg.se/
Postat av: maria

gubbledigt e skit skönt !!

2009-03-22 @ 09:37:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0