Söndag!

Vaknade redan vid 8, hade kanske en förhoppning om ett sms eller ett missat samtal.. Men ikke..
Tråkigt om man glömmer bort sånt man inte borde glömma!


Hade iaf en riktigt skön kväll igår, ett glas vin, min dator, massa bra musik och lite annat roligt :D
Ganska skönt att bara slösa bort sin tid på sånt, något jag inte gör speciellt ofta längre!

Imorse va jag somsagt uppe tidigt, satte igång att plocka lite här hemma, har dammat och torkat massor, ska sätta ut lite möbler på blocket som vi inte vill ha med till huset.. Sen måste klädkammaren tömmas så att vi kan få in alla kartonger där så jag slipper se dom i nästan 2 månader till!

Nu är det frukostdax, sen får jag nog fortsätta med min städning.. Eller om man skulle slösa bort en hel söndag framför tvn? Eller kanske en långpromenad? Aja, vi får se :D

Kommentarer
Postat av: Becka

Oj, oj...tre nya inlägg!! Så trevligt! :)

Låter som om du haft en ganska skön helg trots att inte Micke varit hemma!



Ses imorgon!

KRAM!

2009-03-22 @ 16:09:46
URL: http://beckasinnet.blogg.se/
Postat av: Petra

Nu har de rasslat till minsann :)

2009-03-23 @ 15:17:39
URL: http://www.metrobloggen.se/MizzNyberg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0