Heeej :)

Nu sitter jag i mitt hus och bloggar!
Har lånat ett mobilt bredband, funkar sådär.. Har ordentliga problem med att hitta någon som kan leverera bra bredband hit..

Flytten har gått sjukt bra! Allt har flutit på, 4 timmar tog det att tömma lägenheten i arlöv, många underbara vänner och familj har varit här och hjälpt till!

Så fort vi får riktigt bredband ska jag fixa lite bilder och såååå...


Nu blir det ut i trädgården som gäller, gallra lite :D


Pusshaj

Tack till er alla som ställt upp!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Jossan

Hejjj saknar dig så... sicken stil här tar man med sin rabarberpaj men nästan ingen (som man ville skulle få smaka) är här inte simon inte du 8de visste jag ju iofs) inte maria och inte petra... sicken stil :-D kram på dig och håll tummarna att denna jäkla veckan går fort kram

2009-05-25 @ 12:06:30
Postat av: Petra

Fy va skönt för er att de äntligen e över me flytt å grejer :)

2009-05-25 @ 22:57:13
URL: http://www.metrobloggen.se/MizzNyberg
Postat av: Angelica F

Emelie är numera trädgårdsskötare....såg henne igår me krattan i högsta hugg!! Ser bra ut! :) Mycket fint blir det!!

2009-05-26 @ 11:19:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0