Skärpning på mig!

Bloggen är typ död, den är som någon som precis ska dö iaf, tar ett djupt andetag med jämna mellanrum för att hålla sig vid liv ett litet tag till..

Våran tid går åt till att packa, städa, jobba och sova. Jag lever just nu världens tråkigaste liv. Men på onsdag vänder det får då flyttar vi in i vårat hus :D

Jag beklagar för alla vänner, familj och bekanta, men huset är typ det enda vi kan prata om just nu för det är det enda vi tänker på :D

Fast idag lägger jag min energi på annat, idag lägger jag energin på att hata min sambo lite mer än vanligt... 4 dagar innan man flyttar har man massor att göra, packa, städa, kasta saker, handla nya saker till huset osv. Men vad gör han? Jo han åker iväg och meckar med bilen... Visst behövdes det oxå göra, men det hade kunnat vänta en vecka men det förstår inte han. Det kan va för att han är man, det vet jag inte. Men något fel är det om man ens kommer på tanken faktiskt.

Om jag hittar mina mobiltillbehör så kanske jag bjuder på några bilder från kaoset lite senare, eller så blir det om 1-2 veckor när bloggen får sig ett nytt andetag!

Kommentarer
Postat av: Sandra

haha, det känns som att han lämnar över ansvaret lite med flit. Du kan alltid råka göra av med hans playstation.

2009-05-16 @ 14:55:34
URL: http://setle.blogg.se/
Postat av: maria

hahahahaa förlåt..förstår din frustration ! men du är så bra på att säga det på ett sånt speciellt poshy sätt

2009-05-16 @ 17:00:29
Postat av: Petra

Du e för go. Dina kommentarer kan få de mest deppiga att skratta :)

2009-05-16 @ 17:50:19
URL: http://www.metrobloggen.se/MizzNyberg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0