Äntligen Hemma.

Svärmor hämtade mig på sjukhuset idag på eftermiddagen, sen blev det middag hemma hos dom innan jag äntligen kom hem.

Helt underbart att få träffa mina djur, Bamse fattade nog att jag inte mådde bra för han va helt glad å kelen men ändå vädligt lugnt när jag kom.

Micke hade gjort jättefint här hemma så det va riktigt skönt å bara kunna krypa ner i soffan å ta det lugnt.

Imorgon blir det bara lugn å ro för våran del, Micke ska grejja lite med elen där ute tillsammans med sin pappa, å jag ska bara vila, och njuta av att vara hemma!

Imorgon ska jag äntligen få plocka ur kompresserna jag har i mitt öra, det ska blir så sjukt skönt, men det kommer va jobbigt med min hörsel, dom vet fortfarande inte riktigt hur det kommer bli.

Nu är det dags för min medicin, det är massvis med olika piller hela tiden, och olika sorters droppar å grejjer i örat, ska gå på kortison nu i några dagar och se va det gör för nytta, enda som jag märker är att det svider.. Men jag får ge det en chans!


Tack för alla samtal, sms, mail osv, det är verkligen nu man märker hur många underbara människor man har i sin närhet!

Nu ska jag krypa ner i min egen säng och förhoppningsvis få sova någorlunda bra iaf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0